Uit de raad

Gepubliceerd op: 11 oktober 2022 13:10

Raadslid Mark van der Horst heeft aangekondigd dat hij per 26 oktober aanstaande met zijn werkzaamheden als raadslid zal stoppen.
"Ik kan het niet meer combineren met mijn werkzaamheden", aldus Van der Horst. Sinds enige tijd heeft Mark van der Horst een nieuwe baan, die meer tijd en aandacht vraagt, waardoor zijn raadswerk in het geding komt.
Mark van der Horst was nummer 6 op de VVD lijst bij de verkiezingen van 16 maart en is op 30 maart 2022 geïnstalleerd in de gemeenteraad. Van der Horst woont in Abbenes.
"Met zijn expertise en ervaring heeft Mark een goede bijdrage kunnen leveren aan ons team. Het is jammer dat hij ons gaat verlaten, maar we begrijpen zijn keuze. Het raadswerk vraagt veel tijd, helemaal als je het goed wil doen", aldus VVD fractievoorzitter Beryl van Straten, "Wij wensen Mark heel veel succes!"

In zijn afscheidsbrief aan burgemeester Marianne Schuurmans spreekt Van der Horst zijn grote dank en waardering naar haar, naar zijn collega-raadsleden, de wethouders en de ambtenaren, in het bijzonder die van de raadsgriffie.